Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Perseverenta


    Toamna este anotimpul recoltelor, se culeg roadele unui an. Nu in toate domeniile dar anotimpul este considerat a fi unul al momentului de obtinere a rezultatelor. Am scris despre cum te ajuta NET-ul sa cauti informatie si astazi iti supun atentiei o solutie prin care sa poti fi in atentia celor care cauta pe NET. Sunt multe cazuri in care vrei sa oferi informatie pentru o perioada de timp limitata. In ipoteza luata in calcul consideram ca nu este eficient sa creezi un site cu toate costurile aferente. Daca vrei sa vinzi un autoturism, o proprietate sau sa faci temporar cunoscut un eveniment eu vin cu o idee. Stiu ca ai sa spui ca poti face apel la site-urile de tip dictionar de activitati. Din postarile mele anterioare se vede ca nu am o parere favorabila despre aceste dictionare. Eu am o alternativa
la aceasta solutie. Trebuie doar sa ai "putintica rabdare" in a citi cateva instructiuni si acea perseverenta care este necesara in orice activitate pe care o desfasori. Blogul gratuit este solutia mea. Acum citesti lucruri care sunt scrise pe un astfel de blog. El se comporta ca un site cu toate facilitatile oferite de motorul de cautare pentru a fi introdus in listele utilizatorilor. Modalitatea in care poti posta fotografii si articole scrise este extrem de simpla si inca o data repet: 100% gratuita. Sa spunem ca vrei sa vinzi o casa. Multi ofertanti incep prin a se inscrie intr-un dictionar gratuit: imobiliare.ro, olx.ro, publi24.ro, etc. Aici
posibilitatile de a oferi informatii sunt destul de limitate pentru anunturile gratuite. Crearea unui blog pe blogger.com ofera toata gama de utilitati de comunicare existente ca in oricare din site-urile normale. Aici poti sa postezi fotografii cu comentarii adecvate si descrieri fara limitarea numarului de cuvinte. Blogul se poate inscrie foarte simplu in utilitarele Google Analytics si Search Console si ai la dispozitie o intreaga gama de statistici despre utilizatorii care au accesat informatia. Apoi trebuie sa vezi ce au cautat acesti utilizatori si sa adaptezi continutul publicat cu cautarile lor. Avand in vedere ca nu este necesar nici un efort financiar si nici cunostinte de specialitate de nivel inalt, solutia este de luat in calcul. Blogul poate fi promovat online folosind elemente despre care am scris mereu pe aici. Costurile de promovare vor fi insa mult mai mici decat comisionul unei agentii imobiliare. Da, este necesara perseverenta in a rezolva tema. "Pune-te la treaba si vei reusi. Competitia este atat de mica..." - Elbert Hubard.

Comentarii

Postări populare