Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Oare avem o sansa?



    De ce ca in Elvetia? Pentru este o tara a echilibrului. Cand ne gândim la Elvetia, primele lucruri care ne vin în minte sunt muntii Alpi, apoi bogatia si luxul si nu în ultimul rand, pentru cei mai pofticiosi, cascavalul elvetian şi ciocolata! Acolo, daca incepe sa ninga puternic in timpul noptii, pana dimineata este atat de multa zapada incat drumurile sunt acoperite complet, ceea ce face ca sofatul sa fie imposibil. Cu toate acestea, autoritatile reusesc de fiecare data să curete strazile pana la ora 8 dimineata. Vrei sa sti ce se va intampla pe Valea Prahovei la prima ninsoare din iarna aceasta? Acelasi lucru ca in fiecare an. Cel putin suntem si noi consecventi ca elvetienii!!!
     Cascaval elvetian? Aveam si noi branza de burduf facuta in zone ca cea din imaginea de mai sus. Branza aceea am apucat si eu sa o mananc si se pastra de vara pana in iarna si pe atunci nu erau frigidere si congelatoare. Era un produs de calitate ce concura cu cascavalul elvetian. Astazi ciobanii au produse de stana specific locurilor unde se poate ajunge cu autoturismul pana langa zona unde se mulg oile. Bune la gust si ecologice dar, daca nu ar fi frigiderul? Au obtinut produse cu costuri si efort mai mic dar au scapat din vedere acea caracteristica care le faceau competitive cu produsele elvetiene, calitatea laptelui dat de animale crescute pe pasunile montane.
    Elvetia poate fi un model dar, cei care ne conduc vor sa fim originali. Noi compunem mereu "melodii" si nu vrem sa acceptam nici un ritm deja existent chiar daca acela ar putea sa fie o solutie pentru o problema a natiunii noastre.  
    Suntem o natiune bolnava? Majoritatea reclamelor TV si Radio sunt reclame la medicamente. Dupa o perioada in care ploua cu reclame la tigari si ningea cu reclame la bautura, acum pe ecrane avem avalanse de pilule, seruri, capsule şi supozitoare. Cuvantul de ordine din perioada 1992-2000 parea sa fie „deteriorarea”, fie ea tabagică sau etilică. Erai imbiat sa te duci la magazin si sa cumperi baxuri de tigari si lazi de vodca. Acum lumea este o farmacie, iar cei care-i calca pragul primesc pliante, halate si zambete aseptice. Farmacia e „a inimii”, iar invitatia la viata sanatoasa o formuleaza doi actori în varsta, dintre care unul are probleme serioase de sanatate.
    Din 1 ianuarie si pană în 30 septembrie 2016, romanii au vazut peste 1,571 milioane de spoturi la medicamente, farmacii, clinici si dispozitive medicale. In fiecare zi, spoturile pharma cumulează 23 de ore, pe cele 60 de canale din Romania. Publicitatea la ”Farmaceutice si sanatate” are de 9 ori mai multe spoturi decat cea ”Auto” si cantareste cat au, luate impreuna, ”Finantele”, ”Comunicatiile”, ”Produsele pentru ingrijirea casei” si ”Cosmetice si parfumuri”.

     Indiferent de ce se intampla in tara asta, noi, romanii suntem foarte optimisti. Speram ca luminita de la capatul tunelului sa se faca far. Am insistat pe aspecte legate de publicitate si cautam speranta si aici. Daca publicitatea media aluneca pe o panta descendenta speram ca publicitatea online sa reflecte starea sanatoasa a natiunii romane. Primele cinci domenii care realizează 45% din totalul investiţiilor în publicitatea online sunt:
  1. Comunicatii
  2. Finante
  3. Cosmetice si produse de toaleta
  4. Bauturi
  5. Online Retail
      Spuneam intr-o postare anterioara ca pe varf nu te poti pierde si am speranta ca publicitatea online sa fie mereu una obiectiva.

Postări populare