Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Binele altora este si binele tau ...


Suntem intr-o perioada in care protectia ta realizata prin protectia celor din jur a devenit un mod de comportament ce te ghideaza in fiecare zi. Aceasta gandire este una cu responsabilitate si atentie pentru tine si semenii tai.  Bine si pentru tine, bine si pentru cei din jur este o idee care se potriveste in multe situatii. Oamenii prefera reclame relevante si utile, dar vor si mai multa transparenta in modul in care datele lor sunt utilizate online si mai mult control asupra experientelor lor cu publicitatea digitala.
Reglementari precum Regulamentul general al UE privind protectia datelor (GDPR) au oferit oamenilor noi modalitati de a gestiona modul in care firmele le folosesc datele. In acelasi timp, browserele web si sistemele de operare mobile au inceput sa restrictioneze utilizarea cookie-urilor terte si a identificatorilor de mobil, care au fost folositi de ani de zile pentru a difuza reclame. Tipul acesta de reclama personalizata poarta numele de reamarketing dinamic. Acest lucru poate pune profesionistii in promovare  intr-o pozitie dificila. Cum isi dezvolta afacerea cu tipul de reclama personalizata pe care consumatorii il prefera - si care ofera performante mai puternice - respectand in acelasi timp dorintele lor atunci cand vine vorba de confidentialitate? Da, este posibil sa fie bine si pentru tine si pentru cei din jur folosind  doua cai. Construieste relatii directe. In esenta, datele clientului constituie o relatie directa intre o persoana si o companie. Indiferent daca este o achizitie, o creare de cont sau un abonament - oamenii impartasesc informatii despre ei insisi si au 
incredere ca cealalta parte o va proteja si o va folosi in mod responsabil. De-a lungul timpului, pe masura ce oamenii se angajeaza in mod regulat cu furnizorii lor preferati, acele companii afla mai multe despre clientii sau publicul lor si pot folosi aceste informatii pentru a le servi mai bine. Politica de confidentialitate trebuie sa fie usor accesibila si actualizata cu cele mai recente practici. Ofera valoare in schimbul datelor. Afla mai multe despre clientii si publicul tau prin fiecare interactiune pe care o ai. De exemplu, comerciantul ar putea oferi un program de loialitate care asigura clientilor continut exclusiv, recomandari personalizate si recompense pentru marfuri. Sau ar putea oferi pur si simplu un cupon sau o oferta daca oamenii isi furnizeaza adresa de e-mail sau numarul de telefon. Din pacate, pe plaiurile Mioritice, inca mai functioneaza baze de date in care se aduna date de contact ale utilizatorilor prin metode care sunt departe de principiul amintit de tema articolului. Asa ca, inca mai primim telefoane sau mesaje mail in scopuri comerciale si nimeni nu raspunde la intrebarea: de unde aveti datele mele de contact? Niciodata sa nu uiti ideea conform careia "confidentialitatea este ceva pe care-l mentinem pentru binele altora si al nostru."-  Mary Alice Monroe



Comentarii

Postări populare