Faceți căutări pe acest blog
Blog specializat in Marketing Digital. Sunt prezentate idei si studii de caz privind promovarea pe INTERNET a afacerilor. ”Clienti din NET” este un blog personal utilizat de Gheorghe Blaj pentru a veni in sprijinul celor interesati sa creasca numarul clientilor, pentru produsele/serviciile pe care le ofera.
Prezentat
- Solicitați un link
- X
- Alte aplicații
Intr-o competitie corecta
Scriu aici atat despre cautarea pe Google cat si despre promovarea online a unei afaceri. Admir modalitatea in care tehnicienii motorului de cautare au reusit sa asigure un cadru concurential obiectiv in care au acces atat cei cu buget generos cat si cei cu buget limitat. Promovarea pe Google
nu trebuie privita in sensul cautarii unei comori. Odata citite, mesajele de promovare nu asigura un cadru de marketing astfel incat vanzarile sa explodeze si totul sa duca la venituri de vis. Performanta mesajelor si modalitatea de oglindire a ideilor din site sunt elementele care aduc factorul pozitiv. Sistemul foloseste statistica si performanta anunturilor finalizand afisarea conditionata de un proces de licitare a valorilor pay per click. Nu inseamna ca cei ce isi permit sa plateasca mult pe un click pot sa beneficieze si de rezultatele cele mai bune. Un anunt slab clasat va duce la un cost pe click foarte mare si cu cat se va afisa mai mult cu atat va consuma mai repede bugetul. Licitatia ajutata de statistica perfomantei mesajului transmis pe NET, face ca in timp Google Ads sa anticipeaze atunci cand este probabila o conversie, analizand istoricul contului. Conversiile sunt actiunile semnificative ale utilizatorilor pe site (completarea unui formular, punerea unui produs in cos, apreciere pentru o activitate, etc.). Aceasta abordare imbunatateste rezultatele ofertelor din anunturile
de cautare, ajutand sa ajungi la mai multi clienti atunci cand sunt gata de conversie. Performanta de licitare în timp a Google Ads se imbunatateste cu mai multe date. Licitatia inteligenta afla despre afacerea ta si nu stabileste sume de cheltuit decat dupa ce statistica are date suficiente pentru optimizare. Dupa perioada initiala de asa numita invatare, Google Ads va incepe să stabileasca sumele licitate pentru afisarea anunturilor. In timp ce invata continuu, motorul de cautare, se va adapta la modificarile performantei afacerii tale folosind experienta acumulata din comportamentul utilizatorilor pe site. De unde invata? In fiecare zi, miliarde de oameni apelează la Google pentru a gasi raspunsuri. In timp ce oamenii cauta deseori aceleasi lucruri, cautarile lor sunt unice datorita contextului lor. Acestea includ dispozitivul, browserul, limba, locatia, ora zilei si alti factori . Ofertele de licitatie la anunturile Google stabilesc automat sume licitate pe baza acestor combinatii de semnal. In acest mod se stabileste un cost pe click corect corelat cu performanta anunturilor. Cu marketingul digital nu se aduna averi cat ai clipi. "Sacii valorosi" implica multa munca cu rezulate sigure dar echilibrate. Motorul de cautare respecta ideea conforma careia: "Traiesti ca si cum ai muri maine. Invata ca si cum ai trai vesnic." – Mahatma Gandhi;
nu trebuie privita in sensul cautarii unei comori. Odata citite, mesajele de promovare nu asigura un cadru de marketing astfel incat vanzarile sa explodeze si totul sa duca la venituri de vis. Performanta mesajelor si modalitatea de oglindire a ideilor din site sunt elementele care aduc factorul pozitiv. Sistemul foloseste statistica si performanta anunturilor finalizand afisarea conditionata de un proces de licitare a valorilor pay per click. Nu inseamna ca cei ce isi permit sa plateasca mult pe un click pot sa beneficieze si de rezultatele cele mai bune. Un anunt slab clasat va duce la un cost pe click foarte mare si cu cat se va afisa mai mult cu atat va consuma mai repede bugetul. Licitatia ajutata de statistica perfomantei mesajului transmis pe NET, face ca in timp Google Ads sa anticipeaze atunci cand este probabila o conversie, analizand istoricul contului. Conversiile sunt actiunile semnificative ale utilizatorilor pe site (completarea unui formular, punerea unui produs in cos, apreciere pentru o activitate, etc.). Aceasta abordare imbunatateste rezultatele ofertelor din anunturile
de cautare, ajutand sa ajungi la mai multi clienti atunci cand sunt gata de conversie. Performanta de licitare în timp a Google Ads se imbunatateste cu mai multe date. Licitatia inteligenta afla despre afacerea ta si nu stabileste sume de cheltuit decat dupa ce statistica are date suficiente pentru optimizare. Dupa perioada initiala de asa numita invatare, Google Ads va incepe să stabileasca sumele licitate pentru afisarea anunturilor. In timp ce invata continuu, motorul de cautare, se va adapta la modificarile performantei afacerii tale folosind experienta acumulata din comportamentul utilizatorilor pe site. De unde invata? In fiecare zi, miliarde de oameni apelează la Google pentru a gasi raspunsuri. In timp ce oamenii cauta deseori aceleasi lucruri, cautarile lor sunt unice datorita contextului lor. Acestea includ dispozitivul, browserul, limba, locatia, ora zilei si alti factori . Ofertele de licitatie la anunturile Google stabilesc automat sume licitate pe baza acestor combinatii de semnal. In acest mod se stabileste un cost pe click corect corelat cu performanta anunturilor. Cu marketingul digital nu se aduna averi cat ai clipi. "Sacii valorosi" implica multa munca cu rezulate sigure dar echilibrate. Motorul de cautare respecta ideea conforma careia: "Traiesti ca si cum ai muri maine. Invata ca si cum ai trai vesnic." – Mahatma Gandhi;
- Solicitați un link
- X
- Alte aplicații
Postări populare
Sărbători de iarnă 2022
- Solicitați un link
- X
- Alte aplicații
Comentarii
Trimiteți un comentariu