Faceți căutări pe acest blog
Blog specializat in Marketing Digital. Sunt prezentate idei si studii de caz privind promovarea pe INTERNET a afacerilor. ”Clienti din NET” este un blog personal utilizat de Gheorghe Blaj pentru a veni in sprijinul celor interesati sa creasca numarul clientilor, pentru produsele/serviciile pe care le ofera.
Prezentat
- Solicitați un link
- Alte aplicații
Care este obiectivul tau?
Obiectivul meu este sa scriu despre promovarea pe NET. Ma adresez atat celor care isi promoveaza afacerea pe NET cat si celor care folosesc informatiile din promovare pentru a lua decizii privind cumpararea de produse.
Un obiectiv odata stabilit va oferi o directie si o cale de urmat. Să presupunem ca ti-ai propus sa devi mai flexibil. O alergare de 10 km te va ajuta să arzi calorii, dar nu si sa iei o pozitie dificila de yoga. Pentru aceasta, va trebui sa faci exerciții precise, care iti vor creste flexibilitatea. Alergarea poate fi unul dintre ele, dar exercitiile de stretching sunt mai utile. In mod similar, dacă identifici actiuni adaptate la obiective, vei sti mai bine cum sa asiguri bunul mers al afacerii tale.
Hai sa facem putina teorie despre achizitia online. Sunt 4 etape ce se parcurg in cumpararea online:
- Observare
- Gandire
- Actiune
- Grija
Cum se deruleaza achizitia unei perechi de incaltaminte sport?
In etapa 1, constati ca ai prieteni pasionati de alergare, care postează harti cu rutele preferate pe retelele sociale. Astfel, te inspira si pe tine sa practici alergarea.
In etapa 2, cauti pe NET „cei mai buni pantofi de alergare pentru incepatori”. Vor apărea o multime de materiale online, de la articole de blog la anunturi directionate, oferindu-ti mai multi factori pe care sa iti bazezi decizia.
In etapa 3 cumperi produsul.
In etapa 4 postezi o fotografie pe retelele sociale cu ce ai cumparat.
Nu este un drum strict de urmat pentru cumpararile de pe NET. Clienții nu parcurg de fiecare dată toate cele patru etape. O cale poate începe cu etapa 1 sau se poate încheia cu etapa 3. Cert este ca vanzatorul online isi bazeaza activitatile de marketing pe structura celor 4 etape. Cu rabdare si perseverenta reuseste sa atraga clienti catre site-ul sau. El trebuie sa aleaga canalele potrivite pentru promovare, sa stie cui sa se adreseze si ce sa transmita. Face o segmentare a publicului.
Clientii se pot segmenta după diverse criterii, de la cele demografice, cum ar fi varsta si sexul, la categorii de interese. Segmentarea dupa locatie foloseste in cazul in care anumite produse pot fi livrate numai in unele zone. Segmentarea este utila in promovarea online, intrucat in majoritatea canalelor te poti adresa anumitor segmente de public prin activitatile de promovare platita, în functie de preferintele acestora. De asemenea, se pot afisa anunturi numai pentru persoanele aflate pe o anumita raza in jurul magazinului sau al companiei, abordare utila pentru promotiile locale.
Atunci cand o companie isi creeaza o prezenta online, trebuie sa gandeasca precum clientii: ce canale folosesc cel mai mult, cum difera interactiunile online fata de cele offline. Atingerea obiectivului presupune rabdare si intelegerea reciproca a comportamentului.
Mosul intelege ce cadou vrei. Trebuie sa ii dovedesti ca il meriti!
- Solicitați un link
- Alte aplicații
Postări populare
Sărbători de iarnă 2022
- Solicitați un link
- Alte aplicații
Sursa de inspiratie si optimism
- Solicitați un link
- Alte aplicații