Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Il vei face pe Google sa te gaseasca

Motoarele de cautare sunt sistemele care te ajuta sa explorezi NET-ul. Activitatea se bazeaza pe dezvoltarea unor baze de date cu informatii despre continutul site-urilor, organizate in asa mod incat sa se asigure raspunsuri rapide si exacte pentru cautari. Google foloseste instrumente generic numite crawler care inspecteaza site-urile din NET si indexeaza informatiile pe care le gaseste (construieste astefel bazele de date). Foarte important este sa stii ca Google are o activitate transparenta. Sunt posibiltati de a te informa asupra activitatii motorului de cautare si de a utiliza statisticile rezultate din activitatea lui. Intr-opostare anterioara am aratat ca un site trebuie sa clar si modern pentru a usura activitatea de cautare pentru a se regasi in pozitii superioare in afisarea rezultatelor cautarii.
Google Search Console – consola de cautare Google este un serviciu gratuit asigurat de Google, serviciu care te ajuta sa monitorizezi si sa mentii prezenta site-ului tau in cautarea Google. Este un serviciu optional, motorul de cautare iti indexeaza site-ul chiar daca nu te inscrii in Search Console. Daca te inscrii vei intelege procedura de cautare si mai ales vei putea participa la optimizarea rezultatelor cautarii.

Search Console trebuie utilizat de:
-          - Oricine are un site web
-          - Specialistul SEO
-          - Administratorul de site
-          - Dezvoltatorii web
-          - Dezvoltatorii de aplicatii

Cu Search Console iti monitorizezi performanta site-lui:
-          - Te asiguri ca Google iti poate accesa intreg continutul.
-          - Trimiti informatii noi spre indexare si elimini din indexare informatii ce nu vrei sa apara in          rezultatele cautarilor.
-          - Mentine site-ul curat si ferit de spam sau programe parazit.

Cu Serach Console afli modul in care cautarea Google si utilizatorii iti vad site-ul:
-          - Ce cuvinte sau expresii au cauzat afisarea site-lui in rezultatele cautarii?
-          - Ce cautari au generat mai mult trafic pe site?
-          - Sunt evidentiate in rezultatele cautarilor informatiile relevante de pe site (preturi, informatii de contact, evenimente, etc.)?
-          - Ce site-uri se leaga de site-ul tau (link-uri)?
-          - Este responsive site-ul (adaptabil pentru mobil)?


Odata ce Google te-a gasit, fii sigur ca si clientii te vor gasi.

Postări populare