Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Unde sunteti dragilor?

           Wikipedia spune despre reteaua sociala:

         „În ultimii ani printr-o rețea socială se înțelege deseori și o rețea (informațională) de utilizatori Internet, bazată pe anumite situri web la care utilizatorii se pot înscrie și interacționa cu alți utilizatori, deja înscriși. Aceste rețele sociale fac parte din fenomenul relativ nou, global, numit WEB 2. Astfel, membrii unei rețele sociale sunt legați între ei în mod informal, fără obligații, dar de obicei contribuie activ la colectarea și răspândirea informațiilor pe întregul glob prin intermediul web-ului. Eventual denumirea unei astfel de rețele (informaționale) de utilizatori s-ar putea echivala cu „rețea internetică de utilizatori”.

           O descriere tehnica si corecta.

        Statisticile ultimilor ani  demonstreaza că social media a adus companiilor mai mulți clienți decât campaniile de promovare pe e-mail și cele de promovare prin PPC (Pay Per Click). Puterea acestui canal de marketing este in continua crestere si sumele investite in aceasta directie sunt in continua crestere. Mai multi oameni care te urmaresc inseamna mai multe link-uri catre site-ul afacerii tale. Asta duce la cresterea— SERP (Search Engine Result Page), adica pagina rezultată din motoarele de cautare.

        Link-urile sunt principalul factor pe care îl folosește Google în ranking dar algoritmul motoarelor de căutare nu include metricii sociali pentru că aceștia pot fi ușor de manipulat. Indicatorii din social media sunt extrem de importanti: likes, pins, +1s, rewets, etc. Acestia duc in final la link-urile mult dorite catre site-ul tau si implicit imbunatatesc pozitia in rezultatul cautarilor.
           Dupa informatiile obtinute din NET o clasificare data de numarul de utilizatori este: Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google+.

          Cum alegi? 

         Fii atent si nu te rezuma la a avea un cont si atat. Trebuie disponibilitate de a lua parte la discutii, de a raspunde la intrebari. Simpla postare nu este suficienta.
        Ca oriunde pe NET si pe reteua sociala trebuie sa asiguri continut relevant, nou si interesant. Nu uita niciodata: calitatea este mai importanta decat cantitatea. Sunt importante grupurile de cititori devotati care sa te urmareasca si care la randul lor sa spuna si altora despre tine si despre afacerea ta. Fa un program de postari ca publicul sa nu te uite pentru ca folosesti postari clare si in care 80% este informatie de implicare a prietenilor si doar 20% promovare privind afacerea ta.
       
         Am plecat si eu pe... Facebook!


Postări populare